Mocht het een keer voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig informeerden of behandelden?

Doe dan uw mond open!

Vraag ons om een verhelderend gesprek. U kunt dan uitleggen wat u onduidelijk vindt. Wij zijn dan op de hoogte van uw probleem/klacht. Samen kunnen we dan zoeken naar een oplossing.

Informatiepunt & klachteregeling

Komen we er samen niet uit, dan kunt u telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Het TIP is opgericht door onze beroepsorganisatie, de NMT en is uitsluitend telefonisch bereikbaar. Levert ook dit geen bevredigende oplossing, dan kunt u gebruik maken van de NMT-klachtenregeling waarbij wij zijn aangesloten. Daarbij zijn twee mogelijkheden, namelijk bemiddeling en formele klachtbehandeling, resulterend in een uitspraak.

Bel ons gerust om uw klacht voor te leggen.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 8.30 – 12.15 uur en van 13.00 – 17.00 uur en op vrijdag van 8.30 – 12.00 uur op 0174-442902.

Vraag 1 van 6

Heeft u een goed gevoel over uw behandeling?

Wordt u correct behandeld aan de telefoon/balie?

Is er voldoende uitleg omtrent uw behandeling?

Er wordt gevraagd en geluisterd naar mijn problematiek?

Raad u tandartsenpraktijk Noordwind aan bij anderen?

Wilt u nog iets melden en of delen?

Dank u!

De enquete is verzonden. U helpt hiermee onze service en daarmee uw ervaring verbeteren.

Wij maken gebruik van cookies die niet slecht voor de tanden zijn Accepteren